Відомий бренд консервованої води Liquid Death знову здивував своїх прихильників, представивши нову незвичайну колаборацію, пише NexPress. Цього разу компанія об’єднала зусилля з виробником систем охолодження Yeti, щоб створити «Casket Cooler» — унікальний охолоджувач для напоїв, який обіцяє підтримувати їх холодними на вічність.
Цей інноваційний охолоджувач здатний вмістити близько 378 стандартних банок Liquid Death, і що найцікавіше, він не потребує використання льоду. Його корпус виготовлений зі сталі, що забезпечує довговічність і надійність, а трирівнева ізоляція Triple Foam ColdCell від Yeti гарантує збереження температури напоїв на тривалий час. Крім того, охолоджувач оснащений запатентованими замками кришки T-Latch, які забезпечують додаткову герметичність.
Процес створення цього унікального екземпляру тривав два місяці, і 28 серпня він був виставлений на аукціон на офіційному сайті Liquid Death. Стартова ціна цього інженерного шедевру становила $1,500.
Цікаво, що творці «Casket Cooler» пропонують не лише використовувати його для зберігання напоїв під час вечірок, але й натякають на можливість використання його як остаточного пристанища для власника після його смерті.
Нагадаємо, що раніше бренд WILLY CHAVARRIA представив брудну білизну з дірками за $300.