Прийняття відправлень для відправки у Києві - до 21:00Отримання - з 9:00 у вказанному відділенні

(044) 248 50 44

Київ, вул. Уманська, буд. 6-Ф

  • Пн
  • Вт
  • Ср
  • Чт
  • Пт

з 9:00 до 21:00

  • Сб

з 9:00 до 18:00

  • Нд

вихідний   

Викликати кур'єра (тільки по місту)
(095) 288 48 45
(096) 844 31 81
Відділ продажу
(096) 844 31 81
rating Оцінити якість роботи

FAQ

1. Як розпочати співпрацю з ПП «Нічний експрес».

Для наших клієнтів можливі наступні варіанти співпраці з ПП «Нічний експрес».

Співпраця за договором.

Доступно для юридичних осіб. Передбачається оплата за безготівковим розрахунком згідно з умовами договору. Надається пакет всіх необхідних бухгалтерських документів.

Для завантаження шаблону договору і додатків перейдіть за посиланням Укласти договір.

У разі, якщо у вас виникають питання або коментарі щодо договору, вам необхідно звернутися у Відділ продажу: тел. +38(044)248-07-05, електронна адреса: sales@nexpress.com.ua.

Співпраця без договору.

Доступно для клієнтів юридичних та фізичних осіб.

Для клієнтів юридичних осіб оплата здійснюється за безготівковим розрахунком на умовах передоплати згідно виставленого рахунку за перевезення або за готівковий розрахунок.

Для клієнтів фізичних осіб оплата здійснюється за готівковий розрахунок.

2. Як можна максимально вигідно відправити вантаж через ПП «Нічний експрес».

Для отримання інформації по поточним акціям і спеціальним умовам співпраці, вам необхідно звернутися в Відділ продажу: тел. +38 (044) 248-07-05, електронна адреса: sales@nexpress.com.ua.

Якщо ви перебуваєте в місті, де є представництво ПП «Нічний експрес», ви також можете звернутися із запитом до відповідного представництва.

З його контактними даними Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

Також ви можете ознайомитися з актуальною інформацією за наступними посиланнями:

Програми лояльності.

Акції.

3. Як розрахувати вартість перевезення вантажу.

Розрахунок вартості перевезення здійснюється виходячи з вагових або габаритних характеристик вантажу та тарифної зони доставки. При цьому для розрахунку вартості вибирається більше з двох значень (вага або об'єм).

Оплачуваною одиницею вантажу є кілограм або дециметр кубічний. Тарифікується вартість оформлення вантажу по декларації, а також додаткові послуги.

При розрахунку вартості перевезення Відправлення тариф розраховується: Вартість оформлення вантажної декларації + вага Відправлення в кг* вартість 1 кг згідно тарифної зони доставки (або об’єм Відправлення в дм 3 * вартість 1 дм 3 згідно тарифної зони доставки) + Тариф за Виїзд до Відправника та/або Доставку до дверей + тариф за страхування вантажу (0,6% від задекларованої вартості)
При розрахунку вартості підйому/спуску Відправлень з поверху тариф розраховується: Загальна вага Відправлення * тариф доплати 1 грн/кг * кількість поверхів

Тарифи на послуги ПП «Нічний експрес»

Ви можете скористатися тарифним калькулятором на сайті за посиланням Тарифний калькулятор.

Якщо ви перебуваєте в м. Київ, ви можете уточнити вартість перевезення у оператора за номерами телефонів (050) 419-37-80, (050) 448-07-48, (050) 416-41-02 (згідно з тарифами вашого оператора ) або надіславши запит на електронну адресу lma@nexpress.com.ua.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, де є представництво ПП «Нічний експрес», ви можете уточнити вартість перевезення у оператора за номерами телефонів відповідного представництва.

З контактними номерами оператора у Вашому місті Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

4. У які міста можлива доставка.

ПП «Нічний експрес» здійснює доставку вантажів по Україні. Доставка по принципу «склад-склад» можлива в міста, в яких є представництва компанії.

З переліком представництв Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

Адресна доставка здійснюється в понад 900 населених пунктів.

Можливість і вартість доставки в населені пункти, де немає представництв ПП «Нічний експрес», можна уточнити за телефонами (050) 419-37-80, (050) 448-07-48, (050) 416-41-02 (згідно з тарифами вашого оператора) або надіславши запит на електронну адресу lma@nexpress.com.ua.

5. Як замовити послугу «Виїзд до відправника» або «Доставка до дверей».

Послуги «Виїзд до відправника» та «Доставка до дверей» покликані максимально спростити пересилання вантажів і зменшити витрати на переміщення вантажу до складу транспортної компанії ПП «Нічний експрес».

Послуги «Виїзд до відправника» та «Доставка до дверей» за фіксованими тарифами надаються в містах, де є представництва ПП «Нічний експрес».

Ознайомитися з тарифами на послуги «Виїзд до відправника» та «Доставка до дверей» Ви можете за посиланням «Тарифи і терміни».

Послуга «Доставка до дверей» може бути замовлена як попередньо (під час оформлення вантажної декларації), так і після прибуття в місто одержувача.

З контактними номерами для виклику кур'єра у Вашому місті Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

Для виклику кур'єра в м. Київ звертайтеся за телефонами (044) 246-10-07, (050) 445-35-23, (096) 844-31-81.

6. Як викликати автомобіль для забору вантажу за певною адресою.

Для виклику автомобіля для забору вантажу за певною адресою Вам необхідно зателефонувати за номером телефону для виклику кур'єра у Вашому місті.

Оператор погодить з Вами оптимальний час приїзду автомобіля для забезпечення відправки вантажу в місце призначення в день його прийому. У телефонному режимі Вам необхідно повідомити інформацію про вантаж: характер вантажу, вагу, габарити, кількість місць, тип упаковки, а також інші дані на вимогу оператора.

З контактними номерами для виклику кур'єра Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

Для виклику кур'єра в м. Київ звертайтеся за телефонами (044) 246-10-07, (050) 445-35-23, (096) 844-31-81.

7. Як дізнатися, де знаходиться мій вантаж.

Для отримання інформації про місце знаходження вантажу протягом 24 - 72 годин з моменту його відправлення скористайтеся функцією Відстеження на сайті ПП «Нічний експрес» за посиланням Відстежити вантаж.

Для уточнення інформації про прибуття вантажу в місто отримання зверніться до представництва компанії у відповідному місті за контактами на сторінці Контакти регіональних представництв.

Для уточнення інформації про прибуття вантажу до Києва зверніться за номерами телефонів Відділу видачі (044) 248-81-19, (044) 495-33-48, (050) 442-69-25, (093) 974-13-32.

Для отримання інформації про час доставки вантажу за вказаною адресою (послуга «Доставка до дверей») зверніться до представництва компанії у відповідному місті за контактами на сторінці Контакти регіональних представництв.

Для отримання інформації про час доставки вантажу за вказаною адресою в м. Київ (послуга «Доставка до дверей») зверніться за номерами телефонів Відділу доставки вантажів в м. Київ (044) 246-10-07, (050) 445-35-23 , (096) 844-31-81

Адресна доставка вантажу здійснюється протягом 2-х робочих днів з урахуванням дня прибуття вантажу в місто отримання.

8. Як отримати вантаж, відправлень через ПП «Нічний експрес».

Відправлений вантаж можна отримати на відділенні ПП «Нічний експрес» в вашому місті.
Час прибуття вантажу ви можете уточнити, зв'язавшись з відповідним регіональним представництвом за посиланням Контакти регіональних представництв.

Інформацію про прибуття вантажу в м. Київ можна отримати за номерами телефонів (Відділ видачі) (044) 248-81-19, (044) 495-33-48, (050) 442-69-25, (093) 974-13 -32.

Для отримання вантажу, відправленого на ім'я приватної особи, необхідно мати при собі паспорт.

Для отримання вантажу, відправленого на ім'я організації, потрібно надати, доручення і паспорт.

Також можна замовити послугу «Доставка до дверей» (як попередньо - під час оформлення вантажної декларації, так і після прибуття в місто одержувача).

Для замовлення додатково послуги Доставка до дверей одержувача відправнику необхідно оформити лист згідно шаблону і відправити на електронну адресу lma@nexpress.com.ua або ж по факсу (044) 245-47-32, (044) 520-56-55 якщо вантаж був відправлений з Києва. Якщо вантаж був відправлений з регіонального представництва, необхідно заповнений та завірений печаткою лист відправити на електронну адресу або факс відповідного представництва.

Зразок листа на замовлення додаткової послуги Доставка до дверей одержувача для юридичних осіб.

Контакти регіональних представництв.

9. Які можливі варіанти оплати за послуги.

Доступні наступні варіанти оплати за послуги

Оплата відправником

Доступно для клієнтів юридичних та фізичних осіб. Для клієнтів юридичних осіб оплата здійснюється за безготівковим розрахунком на умовах передоплати згідно виставленого рахунку за перевезення, згідно з умовами договору або за готівковий розрахунок. Для клієнтів фізичних осіб оплата здійснюється за готівковий розрахунок.

Оплата одержувачем

Доступно для клієнтів юридичних та фізичних осіб. Для клієнтів юридичних осіб оплата здійснюється за безготівковим розрахунком на умовах передоплати згідно виставленого рахунку за перевезення, згідно з умовами договору або за готівковий розрахунок. Для клієнтів фізичних осіб оплата здійснюється за готівковий розрахунок.

Оплата третьою стороною

Доступно для клієнтів юридичних осіб. Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком на умовах передоплати згідно виставленого рахунку за перевезення або відповідно до умов договору.

10. Як змінити місто отримання вантажу.

Послуга доступна як для клієнтів юридичних, так і для фізичних осіб.

Для юридичних осіб (переадресація)

Для того щоб змінити місто одержувача в ВД (маршрут) необхідно оформити лист згідно шаблону з печаткою і відправити на електронну адресу lma@nexpress.com.ua або ж по факсу (044) 245-47-32, (044) 520-56- 55, якщо вантаж був відправлений з Києва. Якщо вантаж був відправлений з регіонального представництва, необхідно заповнений та завірений лист відправити на електронну адресу або факс відповідного представництва.

Зразок листа на зміну міста одержувача в ГД (зміна маршруту).

Для фізичних осіб (переадресація)

Для того щоб змінити місто одержувача в ВД (маршрут) необхідна особиста присутність відправника з пред'явленням паспорта або водійського посвідчення.

Відправник повинен оформити лист згідно шаблону в київському офісі ПП «Нічний експрес» якщо вантаж був відправлений з Києва. Якщо вантаж був відправлений з регіонального представництва, необхідно оформити лист згідно шаблону в офісі відповідного представництва.

Зразок листа на зміну міста одержувача в ГД (зміна маршруту).

Контакти регіональних представництв.

11. Як змінити одержувача за вантажною декларацією.

Послуга доступна як для клієнтів юридичних, так і для фізичних осіб.

Для юридичних осіб (переадресація)

Для того щоб змінити одержувача в ВД необхідно оформити лист згідно шаблону з печаткою і відправити на електронну адресу lma@nexpress.com.ua або ж по факсу (044) 245-47-32, (044) 520-56-55, якщо вантаж був відправлений з Києва. Якщо вантаж був відправлений з регіонального представництва, необхідно заповнену та завірений лист відправити на електронну адресу або факс відповідного представництва.

Зразок листа на зміну одержувача в ВД.

Контакти регіональних представництв.

Якщо Ви змінюєте маршрут, відправленню присвоюється новий номер ВД, який Ви самостійно повідомляєте одержувачу.

Для фізичних осіб (переадресація)

Для того щоб змінити одержувача в ВД необхідна особиста присутність відправника з пред'явленням паспорта або водійського посвідчення.

Відправник повинен оформити лист згідно шаблону в київському офісі ПП «Нічний експрес», якщо вантаж був відправлений з Києва. Якщо вантаж був відправлений з регіонального представництва, необхідно оформити лист згідно шаблону в офісі відповідного представництва.

Зразок листа на зміну одержувача в ВД.

Якщо Ви змінюєте маршрут, відправлення присвоюється новий номер ВД, який Ви самостійно повідомляєте одержувачу.

12. Як змінити платника за вантажною декларацією.

Послуга доступна для клієнтів юридичних осіб.

Для того щоб змінити платника в ВД необхідно оформити лист згідно шаблону з печаткою і відправити на електронну адресу lma@nexpress.com.ua або ж по факсу (044) 245-47-32, (044) 520-56-55, якщо вантаж був відправлений з Києва. Якщо вантаж був відправлений з регіонального представництва, необхідно заповнений та завірений лист відправити на електронну адресу або факс відповідного представництва.

Зразок листа на зміну платника в ВД.

Контакти регіональних представництв.

13. Як розрахувати вартість зберігання несвоєчасно забраного вантажу.

Відправник повинен вказувати в декларації актуальні контактні дані одержувача (адреса, номер телефону тощо).

Після здійснення відправки, відправнику необхідно повідомити одержувача про те, що йому відправлений вантаж, і повідомити відповідний номер декларації.

Вантаж, який прибув на склад в місті отримання, може зберігатися безкоштовно протягом 4 робочих днів з урахуванням дня прибуття вантажу (без урахування неділі і вихідних днів). Починаючи з 5 робочого дня, стягується додатково вартість зберігання вантажу в розмірі 20% від вартості перевезення за кожен день зберігання (без урахування неділі і вихідних днів).

Для отримання вантажу, за яким нарахована додаткова вартість за послугу Зберігання, необхідно дану вартість оплатити. Для уточнення деталей по оплаті, виставлення рахунку і т.д. одержувачу необхідно звернутися в регіональне представництво ПП «Нічний експрес», якщо він знаходиться не в Києві або звернутися в Відділ видачі вантажу, якщо вантаж адресовано в м. Київ по тел. (044) 248-81-19, (044) 495-33-48, (050) 442-69-25, (093) 974-13-32.

Контакти регіональних представництв.

14. Як отримати бухгалтерські документи (рахунок, акт).

Рахунки на оплату одноразової відправки можна отримати, звернувшись в колл-центр в м. Київ за тел. (044) 248-07-05, (044) 248-07-06, (044) 238 84 02, (050) 442-69-24 якщо ви знаходитеся в м. Київ, і звернувшись за телефонами відповідного регіонального представництва ПП « Нічний експрес » або надіславши запит на електронну пошту, якщо ви перебуваєте в іншому місті.

З контактними номерами і електронними адресами для замовлення рахунку в Вашому місті Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

Рахунки на здійснення оплати за послуги згідно з умовами договору можна отримати, звернувшись в колл-центр в м. Київ за тел. (044) 248-07-05, (044) 248-07-06, (044) 238 84 02, (050) 442-69-24, якщо ви знаходитеся в м. Київ, і звернувшись за телефонами відповідного регіонального представництва ПП «Нічний експрес» або надіславши запит на електронну пошту, якщо ви перебуваєте в іншому місті.

З контактними номерами і електронними адресами для замовлення рахунку в Вашому місті Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

Бухгалтерські акти на здійснені оплати надаються 1 раз на місяць з 1 по 12 число місяця наступного за місяцем надання послуги і датуються останнім числом місяця надання послуг.

Якщо ви перебуваєте в м. Київ акт буде надано вам поштою згідно з термінами доставки Укрпошти.

Для узгодження інших опцій по отриманню актів необхідно звернутися в колл-центр в м. Київ за тел. (044) 248-07-05, (044) 248-07-06, (044) 238 84 02, (050) 442-69-24.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, акт може бути надано зручним для вас способом. Для узгодження опцій по отриманню актів необхідно звернутися за телефонами відповідного регіонального представництва ПП «Нічний експрес»

З контактними номерами для замовлення акту у Вашому місті Ви можете ознайомитися за посиланням Контакти регіональних представництв.

15. Що необхідно робити, якщо з вантажем трапилася неприємність.

При відправці цінних вантажів, вартість яких перевищує 50 грн., необхідно замовляти послугу Страховка вантажу. Також відправник повинен забезпечити упаковку вантажу, яка відповідає його характеру.

У разі, якщо при доставці вантажу з ним трапилася неприємність - порушена цілісність або збереження вантажу, одержувачу необхідно звернутися до співробітників ПП «Нічний експрес» і зафіксувати даний факт, заповнивши акт псування-недостачі вантажу

Для розгляду претензії про компенсацію необхідно надати наступний пакет документів:

- Претензію від Платника по декларації у вільній формі на ім'я директора ПП «Нічний експрес» Раєвського Владислава Євгеновича з зазначенням наступних даних: номера декларації, суми збитку і іншої суттєвої інформації.

Оригінал претензії, завірений відправником, необхідно надати в офіс ПП «Нічний експрес» особисто або надіслати рекомендованим листом на відповідну адресу.

- Акт псування-недостачі вантажу, заповнений одержувачем в момент отримання вантажу згідно шаблону.

Претензії, пред'явлені після фактичної видачі вантажу, до розгляду не приймаються.

- Документ, що підтверджує вартість вантажу.

Термін розгляду претензії - 30 календарних днів з дня отримання оригіналу претензії від платника по декларації. Термін виплати компенсації - 90 календарних днів. Виплата за претензією здійснюється в розмірі страхової вартості вантажу.

При виникнення питань у зв'язку з псуванням-недостачею вантажу звертайтеся до відділу інвентаризації за тел. (044) 248-50-54 або по електронній пошті poisk.kiev@nexpress.com.ua.