Цей елегантний купе, натхненний швидкісним фастбеком 1970-х років, отримав сучасні елементи дизайну з LED-освітленням та електродвигуном потужністю 270 к.с.
Renault створила приголомшливий електричний рестомод R17 на основі фастбек-купе 1970-х років. R17 EV оснащений електродвигуном потужністю 270 к.с., встановленим на задній осі. Кузов став ширшим на 6,7 дюйма, отримав елегантні LED-фари та насичений коричневий колір Galactic Brown.
Renault зараз захоплюється ретро-стилем. Поряд із рестомодами, такими як витончений Renault 5 Diamant і шалений R5 Turbo 3E, французький виробник також випустив сучасні версії своїх класичних моделей, зокрема новий електричний Renault 5 E-Tech. Крім того, у найближчі роки на європейські дороги вийдуть серійні версії концептів 4Ever Trophy та Twingo Legend. Тепер Renault оживила ще одну свою класику, представивши електричний рестомод R17, створений у співпраці з французьким дизайнером Ора Іто.
Renault 17 був купе-фастбеком 1970-х років, який мав різноманітні поздовжньо встановлені чотирициліндрові двигуни, що приводили в рух передні колеса. Всього між 1971 та 1979 роками було продано понад 92 000 екземплярів, але ця версія отримала новий напрямок з електродвигуном. Хоча подробиць не багато, Renault повідомила, що цей унікальний автомобіль має електропривід на задню вісь потужністю 270 к.с.
Оновлений R17 отримав новий, гострий передок із двома тонкими прямокутними фарами, що нагадують круглі фари оригінального купе, але надають автомобілю більш серйозного вигляду. Решітка радіатора була змінена, отримавши дві широкі прямокутні елементи з серією дрібних відміток, а жалюзі за боковими вікнами стали більш плавно інтегровані в кузов. Ззаду ліхтар представлений у вигляді простої, одинарної світлодіодної смуги, що простягається на всю ширину задньої частини. Колеса мають ребристий вигляд, схожий на вінілову платівку, і розташовані під квадратними арками.
Renault розширила кузов R17 EV на 6,7 дюйма і встановила його на нове шасі з вуглецевого волокна, але автомобіль зберіг оригінальні двері, вікна та підвісну структуру. За даними Renault, вага електричного R17 становить приблизно 1400 кг. Кузов пофарбовано в багатий коричневий колір Galactic Brown, спеціально розроблений для цієї моделі.
Салон автомобіля значно відрізняється від оригіналу, зберігаючи при цьому ретро-шарм. Кругле кермо замінено на квадратну форму з одним прямокутним спицем. З панелі приладів за кермом виступають чотири невеликі екрани, що нагадують прилади оригінального R17, а центральний екран розміщено низько під панеллю приладів. Сидіння оновлені та оббиті комбінацією коричневої мериносової вовни та бежевого вовняного букле.
Хоча цей концепт R17 не планується запускати у серійне виробництво, він демонструє готовність Renault звертатися до своєї багатої історії, водночас дивлячись у майбутнє. Незважаючи на свої наміри, електричний R17 привертає увагу, і ми раді бачити, що Renault продовжує створювати цікаві проєкти з ретро-тематикою.
Залишити відповідь